Min nya rolls.......

Hej mina kära vänner!
Som min matte tidigare har lovat så skulle hon sätta ut en bild på min nya vagn. Nu är det så att vi har varit ute och åkt i dag och jag tycker det blir roligare och roligare, nu har jag slutat skaka och min matte ser att jag trivs och tycker att det är kul. Jag hoppar in och ut i vagnen med glädje och ej rädsla. I dag så körde matte ner till vattnet som är nästan där vi bor och jag fick för första gången i mitt liv känna på hur det är att få springa och plaska, kan bara säga JAG ÄLSKAR DET!!!!! jag tog mina första simtag i dag, men matte ville inte låta mej simma för mycket när det var första gången, men jag skuttade glatt efter dom pinnar matte kastade, hon kastade längre och längre och tillslut så simmade jag JIPPI..... Nåja bilden på min vagn.. matte glömde bort att fota den innan hon kopplade loss den från moppen och ides inte sätta fast den igen så här kommer den som den står nu....

Hej då mina kära vänner!!

P.s nu ska jag simma tillsammans med min kompis Oskar i sommar... 

Kommentarer
Postat av: leo

Ser visserligen ut som en gammeldags fångtranssport men den fyller ju sin funktion ;-)

2011-05-17 @ 10:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0