Svart och vitt

Hej mina kära vänner!
Nu är det länge sedan som matte skrev om mina framsteg. Nu börjar jag bli stor och älskar att vara ute, men det har ju som sagt varit så himla kallt. Men nu är det ju jätte kul bara att springa runt i snön, och så är det att mattes systers barn (Jonathan och Lova) brukar vara och hälsa på, det är jätte skoj, helst då Jonte brukar vara ute med mej och vi busar hela tiden.
Men nu är det så att jag har fått en ny bästis och han heter Oskar Wilde (matte sätter in en bild så att ni får se honom) Sedan har jag busat hela helgen med Disel som är en golden retriver, vi hade absolut skoj hela tiden. Och så är det bara så här, matte tog med mej till docktorn och det var inte alls kul. Eller hon var inte kul. Hon gav mej nämligen en spruta, min 3 månaders. Det enda positiva med det var att det fanns en massa andra hundar och katter där, mycket att se på. Idag har vi varit i Norrfjärden och träffat Oskar, så nu är jag helt slut. Först så rev vi nästan Oskars husses lägenhet, sedan tog dom oss med ut på isen och det var roligt värre. Längtar redan till lördag då vi ska få busa igen och grilla korv (mums)
Nä nu måste jag sova, men matte ska sätta in lite bilder på mej och mina kompisar. Jag ska även be matte bli lite bättre på att hjälpa mej skriva.

Många kramar till er alla från Nomi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0