Nomi har ont!!

Hej på er!
Ja matte har helt rätt, jag har ont i min lilla valp kropp. Men det gör ju ingenting eftersom jag fick ju busa hela dagen i går? Och ibland så tror jag att jag är vuxen och orkar vad som helst. Men i dag har jag bara haft en lugn och härlig dag, vi har varit ute här bakom huset och matte har kastat boll med mej. och det tycker jag är jätte kul. När vi sedan kom in så började matte med en massa konstiga saker. Jag skulle sitta på komando och naturligtvis så fattade jag ju galoppen direkt, sedan skulle jag ligga när matte sa det och det var lite svårare. Men jag förstod väldigt fort att gör jag bara det matte säger så får jag GODIS... och vem vill inte ha det.
Nä nu får det vara bra för idag, Imorgon kommer det att komma lite nya bilder, då jag ska ut på isen och grilla och busa.

Många kramar från mej (Nomi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0