En riktigt rolig dag!!

Ja hej på er allihopa.
I dag så har jag haft en jätte rolig dag, först så tog vi bussen till min vän Oskar och hans husse. Och där vart det fullt bus hela tiden, men jag tycker så mycket om att leka med honom så jag ville aldrig vila. Sedan så körde Oskars husse ned oss till isen och där fick vi då verkligen springa av oss. Jag kom faktiskt på att Oskar är större än mej så han sprang ju bara ifrån mej hela tiden. Så till slut satte jag bara mej ner och vänta till han kom tillbaka. Nåja väl hemma så skulle matte och Oskars husse äta surströmming och vi fick smaka, men jag bara svalde fort för gott var det ju inte. Nu är vi hemma och jag är jätte trött så nu ligger jag på mattes fötter och sover.
Nej nu ger jag mej för idag och längtar redan till nästa gång jag får leka med min bästis. Det är det bästa jag vet. Matte ska lägga ut en film här så att ni får se själva.

Många kramar till er alla som läser om mej och mitt liv // Nomi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0