VARGA VINTER!!!!

Jaha då min matte inte är så duktig på detta så kom naturligtvis hela texten bort, men vad kan man begära, matte är inte så ung längre. Nåja jag skulle berätta om hur kallt jag tycker att det är -32. Och då kan jag tala om att det går fort att göra sina behov, det jobbigaste är att det är så kallt om tassarna så försök själva att balansera på 2-3 ben och samtidigt bajsa, matte hon bara skrattar åt mej. Nu så längtar vi bara till våren och sommaren så man kan vara ute och busa hela tide, naturligtvis bada med. Men i slutet av maj så ska jag och mina mattar ut på en långresa. Vi ska åka ner till Uddevalla till mattes dotter Malin med familj, det ska bli skoj. Det blir 17 timmar på tåg men matte bokar ju hund kupe och så stannar dom ju ofta så jag kan gå ut. Malin ska på utställning ute på Orust och då kanske man kan ställa ut även blandraser och då ska min matte visa upp vackra mej! Malin har en finsk lapphund som heter Troja (samma som min mamma) och om malin och hennes familj kan ni läsa om på: mandarinklyfta.se Nä nu kommer lill matte snart hem jippi... då ska jag bita henne i tårna

Föresten så blir jag snart 3 mån Stora damen!

Kram Nomi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0