Nomis första långpromenad!

Ja idag så var det äntligen lite varmare ute så jag och matte bestämde oss för att ta en promenad till gammelmormor, men oj vad långt jag tyckte att det var. Sedan så var det ju detta halsband och koppel som jag var tvungen att ha, det kliade kring halsen och sedan när jag ville springa så vart det ju tvärstopp. Jag fattade ingenting från början men efter ett tag så fattade jag hur det funkade och då tyckte matte att jag var jätte duktig. Hos gammelmormor så vart det ju godis,mmmmm dit går jag gärna igen. När vi kom hem så var lillmatte borta, och jag sprang runt, runt och leta men hon fanns ingenstans. Nåja. Efter den långa promenaden ca: 3km så var jag ju jätte hungrig och trött. Men nu har jag vilat så nu är det full rulle. Jag hoppas att min kompis Oskar kommer hit och leker med mej snart, han var jätte kul. Han trodde jag var stor!! Nä nu ropar matte att det är dags att gå ut.
Kram på er// Nomi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0