NOMI TYCKER DE ÄR KALLT!

Ja det vart inte så mycket skrivet om mej i går, först så kom lill matte hem från skolan med jätte hög feber. Sedan skulle stor matte i väg hos sin dietist. Då vart jag jätte lessen, så jag satte mej bakom ytterdörren och ylade en stund, men då kom lill matte och lade sig på soffan och då vart jag genast gladare. När stor matte kom hem så gick vi ut en sväng och det var kit kul att rumla om i snön, och jag var så duktig och gjorde inte inne tast jag varit enasmmen ett tag. Och i dag är det full rulle, stormatte är barnvakt till lova och sedan ska hela familjen komma hit och äta palt, jag älskar ju människor så ju mer vi blir desto trevligare får jag.. nä nu ska jag gå och bita i mitt ben

P.s att få sova med stor matte i hennes säng det äär lycka det!!

Kram Nomi!!


Kommentarer
Postat av: Gerda M

Vilken fin sida ;-) o så fina bilder på lilla valpen! Bara en liten rättelse; Hon är född i byn Mertajärvi i Kiruna kommun:O)

2011-02-11 @ 20:52:28
URL: http://gwm-blogg.se
Postat av: gerda igen

..skrev fel bloggadress först, ska vara med punkt efter gwm

2011-02-11 @ 21:15:45
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0