första inlägget, wiho! (Nomi 11veckor)

Hej. nu är det Jennifer som skriver, jag tänkte bara påbörja om Nomis hem, och Nomis start i hemmet.

När hon kom hem i Fredags (Den 4/2) så blev jag kär direkt. Riktigt ögongodis, min lilla ängel. Under natten råkade hon göra inne, dvs. kissa inne. Sen dess har det inte hänt någon mer gång, så hon är så himla duktig för att vara bara 11 veckor. Jag och mamma tackar min syster, mammas dotter, Malin för att ha gjort vår header så fin! :-) 

Nomi har vant sig vid oss nu, och hon är så himla gullig när hon drar runt på hallmattorna. Vi har fått stoppa undan skorna och det andra som ligger på golvet för att hon tuggar i nästan allt. Hon har även börjat tugga på möbler. SUCK!! Men det är sånt man får ta, och när man säger till hon så fortsätter hon, som att man bara sagt till för skojs skull, för att börja busa. Menmen, hon lär sig!

Några bilder kan jag bjuda på, men finns inte många ännu=(

 


busar i snön

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0