DUKTIGA NOMI!

Det vart lite fel i förra inlägget så min stora matte har mycket att lära. Jag har varit så duktig sedan jag efter min långa resa kom till mit nya hem i Öjebyn. Men oj va skönt att slippa sina syskon och få ha mina matter för mej själv! Och jag måste ju börja visa mina mattar att jag är en duktig tjej, första natten hände det 2 st olyckor, men sedan har jag visat att jag börjar bli duktig, jag har lyckats hålla ej hela tiden och bara gjort ute!! Duktiga Nomi! I dag fick jag vara själv hemma en liten stund, jag ville ju inte det så jag skällde och sa att jag ville följa med. Men det gick dom inte på, så då gick jag och lade mej istället. Så när dom kom hem efter en halvtimme då var jag sur!! Men se då fick jag korv i maten och sedan var det full rulle igen. Min lill matte (Jennifer) är och hälsar på sin farfar på lasarettet och när hon kommer hem ska vi ut och busa i snön, men det är lite kallt för mina tassar -15 och jag har ju inte så tjock päls heller. nä nu ska jag gå och hitta nått att bita i för det är det bästa som finns!!

Kram Nomi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0