En dag i solen!!

Hej igen!
Nu är det som vanligt länge sedan som min matte skrev nått här i min blogg. Men nu är hon frisk och förhoppningsvis så blir uppdateringarna oftare nu. I dag har det varit en super härlig dag ute i naturen med min bästis Oskar och hans husse. Det började med att han och husse hämtade mej och matte hemma, sedan for vi iväg till en jätte fin plats nere vid älven. Solen sken och vi hade jätte mycket spring i benen. Vi bara sprang och sprang, vi lekte även med kamparn och bollen. Oskar som är bad tokig sprang fram och tillbaka i vattnet som var på isen men jag tog det lite försiktigare då jag tyckte det var kallt. Sedan tände husse på grillen och matte grillade kottletter (mums) och vi fick naturligtvis smaka. Matte tog även lite kort på oss, hon tänkte att ni skulle få se så stor jag börjar bli (vart ju 5 månader i går) och även hur fina vi är i hop jag och Oskar. Sedan for vi hem och jag var så trött att jag somnade på stubinen när dom for hem. Nu ligger jag och väntar på att mattes flicka Alexandra och hennes pojkvän Samme ska komma förbi med deras lilal hund (en japanes chin) som heter Kiba. Men den är så liten så den kan jag inte riktigt busa med ännu. Ja det var min dag i dag och nu kommer det lite bilder..

Många kramar Nomi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0